Zakochana w rozwoju osobistym

Zakochana w rozwoju osobistym

niedziela, 20 listopada 2016

Słów kilka o podświadomości (Dzień 12)

Wierzę w teorię, że to podświadomość rządzi naszym życiem. "Najgłębsze warstwy twojej podświadomości kryją niewyczerpaną mądrość, nieskończoną moc i niewyczerpane uzdolnienia i możliwości, które czekają tylko na to, by je rozwinąć i przejawić."*



Książka, której fragment zacytowałam powyżej nieustannie mi towarzyszy. Cały czas jest w miejscu, w którym jest widoczna, czym przypomina mi o sobie. Często też ze mną podróżuje, chociażby wizyta u lekarza i czas spędzony w poczekalni nigdy nie jest stracony, bo mam co czytać. Za każdym razem, kiedy zaglądam do niej, okazuje się, że mega ważny dla mnie fragment w tym momencie mojego życia wcześniej nie został przeze mnie w ogóle zauważony.

 Ostatnio piszę na blogu o wyznaczaniu celów i dzisiaj właśnie ten rozdział ujrzałam jako pierwszy. Stwierdziłam, że to znak, więc czytam i czytam, o mało nie zapomniałabym o napisaniu tego tekstu. Wyznaczając cele trzeba mieć świadomość tego, że wszystko zależy od podświadomości. Jeśli przepełnisz ją negatywnymi myślami i szybko utracisz wiarę w ich realizację, to nie dosyć, że cel nie zostanie osiągnięty, to zapewne staną się rzeczy odwrotne do zamierzonych z dużym zabarwieniem negatywnym. "Pamiętaj: kiedy podświadomość przyjmie jakąś ideę, natychmiast przystępuje do jej urzeczywistnienia. (...) Kiedy to prawo zastosujesz niewłaściwie, czyli negatywnie, skutek będzie niekorzystny; (...)."*

Tyle dzisiaj, czytam dalej :)


*Joseph Murphy, Potęga podświadomości

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz