Zakochana w rozwoju osobistym

Zakochana w rozwoju osobistym

środa, 9 listopada 2016

Jak wrócić do systematyczności? (WYZWANIE DZIEŃ 1!)

Szukam odpowiedzi na to pytanie od dawna. To moja pięta Achillesa.  Dzisiaj wpadłam na pomysł,   że chociaż 5 zdań na blogu, ale codziennie muszę napisać! I tak też zamierzam! Codziennie,  przez najbliższy miesiąc nowy post na blogu! Sama jestem ciekawa, czy dam radę,  bo dużo zmian w życiu,  dużo nowych obowiązków, ale cóż! Kto, jak nie ja? 😀Pisałam już wielokrotnie o tym, że mam problem z kończeniem tego co zaczynam, a to nowe wyzwanie będzie pierwszym krokiem do tego, żeby zmienić nawyki i schematy w głowie. Pamiętaj: JAK ROBISZ COKOLWIEK, TAK ROBISZ WSZYSTKO!
To do jutra!

1 komentarz:

  1. Jeśli chcemy wrócic do systematyczności, konieczny jest nam wysoki stopień porduktywnści. produktywności efektywność w tym artykule jest wszystko opisane

    OdpowiedzUsuń