Zakochana w rozwoju osobistym

Zakochana w rozwoju osobistym

niedziela, 13 listopada 2016

Jak o siebie dbać? (dzień 5)

Sama niejednokrotnie przeżywam chwile "zatrzymania" w moi rozwoju, o ile tak to mogę nazwać. Chodzi mi o takie okresy w życiu, kiedy "na chwilę" przestaję się interesować rozwojem, a co za tym idzie, przestaję czytać mądre książki, a co jeszcze gorsze, przestaję działać wg nowych nawyków. czasami nawet nie wiem, kiedy to się zadzieje, bo nasza podświadomość jest sprytna, nie lubi nowości i zrobi wszystko, by wrócić do starych, według niej najlepszych nawyków. Warto więc o siebie dbać, po to, by utrzymywać poziom motywacji na względnie stałym, wysokim poziomie. Jak to robić? Dla mnie najlepszym rozwiązaniem są wyzwania, szkolenia, eventy - wszystko, co podnosi mój poziom energii na maxa i powoduje, że chce mi się chcieć! :D Pierwszym moim zderzeniem z eventami było Życie Bez Ograniczeń ! Niestety, organizując wyjazd od Rzymu nie mogłam sobie pozwolić na  udział w 2 edycji, która odbyła się w październiku tego roku. Później było jeszcze kilka innych wydarzeń, ale szczególne dla mnie było MMI - Umysł Milionera. Polecam każdemu, bo to szkolenie, nie dosyć, że wysadza ze strefy komfortu do tego stopnia, że łzy same leciały, to jeszcze dosłownie ZMIENIA ŻYCIE! Każdemu teraz mówię, że moje życie dzieli się na to przed autyzmem i po! Teraz ten podział się zmienił i ta część po autyzmie również została podzielona na BRAK AKCEPTACJI AUTYZMU przed MMI i AKCEPTACJĘ po MMI! Tak, zaręczam, że nie jest to czas stracony, a pieniądze wyrzucone w błoto. Wiem, że zrobię wszystko, by w maju również wziąć udział w kolejnej edycji tego wydarzenia. To co mnie jednak kręci teraz i jest dosyć pilne, to "LIVE LIFE NOW" Jakuba B. Bączka! "3-dniowy event inspiracyjny, w którym Jakub B. Bączek nauczy Cię jak cieszyć się życiem, osiągnąć wolność finansową i uzyskać wewnętrzną siłę i równowagę!"*
Właśnie pojawiła się niesamowita okazja, by wziąć udział w tym wydarzeniu, gdyż Milewski&Partnerzy już drugi rok z rzędu uruchomili WHITE FRIDAY, czyli niesamowite promocje na wydarzenia, eventy, książki i inne gadżety! W chwili obecnej szkolenie Kuby jest w niesamowitej cenie 300zł!!!  Zrobię wszystko co w mojej mocy, by zdobyć pieniądze na ten wyjazd! SZCZEGÓŁY TUTAJ!


Może wybierzemy się tam razem?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz