Zakochana w rozwoju osobistym

Zakochana w rozwoju osobistym

poniedziałek, 21 listopada 2016

Wymyśl się na nowo...

... tak mi własnie mówi Mateusz Grzesiak w trakcie swojego live na fb. I wiecie co? Zrobię to. Kupiłam kurs i niech się dzieje wola moja! Oby była silna, nie wątpiła w siebie. Lubię takie wyzwania. Bardzo. Nie mam problemu z wymyślaniem, bo wyobraźnia zawsze mnie ponosiła, problem pojawiał się wtedy, kiedy trzeba było działać i coś skończyć. Skończyć w moim mniemaniu oznacza zrobić wszystko co zaplanowałam do ostatniej czynności. Najczęściej jednak wyglądało to tak, że poświęcałam bardzo dużo czasu na planowanie, przygotowywanie się do wyzwania (nawet jeśli to było sprzątanie garderoby), a jak już zaczęłam to szybko kończyłam w trakcie pracy, zostawiając zadanie w trakcie jego realizacji. Brak motywacji. Kompletny. Od jakiegoś czasu bardzo się pilnuję, zwłaszcza przy codziennych, zwykłych obowiązkach, nawet tych domowych. W myśl mojego motta życiowego "jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko", pilnuję się w trakcie porządków domowych, by je kończyć. I sprzątnąć po sobie :)

Teraz będzie inaczej. Kurs zaczyna się za kilka dni, a ja zamierzam go skończyć. I zmienić siebie i swoje życie !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz