Zakochana w rozwoju osobistym

Zakochana w rozwoju osobistym

wtorek, 1 września 2015

Po co mi ten blog...

Blog założyłam z myślą o tym, by w jednym miejscu zebrać to, co mnie interesuje i pasjonuje. Głównie pasjonuje, bo nauka i rozwój to moja pasja. Wybierając studia pedagogiczne kierowałam się tym, żeby było blisko ( :D ), żebym mogła poznać ciekawych ludzi, wyjść z domu, a dopiero na końcu listy była potrzeba nauczenia się czegoś nowego. Wydawało mi się wtedy (właściwie byłam o tym przekonana :D ), że wiem wystarczająco dużo, muszę tylko jakiś papier do tej wiedzy dorobić! Kulam się ze śmiechu jak teraz to wspominam, bo teraz - 4 lata później mam w sobie pokorę. Piszę, że mam, a nie mam więcej niż wtedy, bo chyba wtedy nie wiedziałam co to jest. Przez 4 lata wiele się wydarzyło, były momenty, że zderzenie z rzeczywistością było zbyt bolesne i myślałam, że się nie podniosę. Za każdym razem jednak podnosiłam się znacznie silniejsza. Wszystkie doświadczenia, wszystkie sytuacje i zdarzenia, wszystkie znajomości, nawet te pozornie nic nie znaczące kształtują nas i powodują, że stajemy się lepszą wersją siebie. Jest jednak jeden warunek: trzeba wyciągnąć lekcję! Bez tego wciąż będziemy trafiać na ludzi, którzy chcą nas czegoś nauczyć. To nie zawsze jest przyjemne. Te sytuacje, spotykani ludzi. Spotykasz osoby, które notorycznie Cię wykorzystują? A może ludzi, którzy manipulują Tobą? Przykładów jest mnóstwo. Jeśli biernie pozwalasz na to, nie wyciągasz lekcji. Nie chodzi o to, by walczyć, pokazywać opór, czy nie wiem co jeszcze. Potrzebny jest wgląd, po co, z jakiego powodu nam się to przydarza. Dlaczego trafiamy na takie, a nie inne osoby, dlaczego wciąż spotykają nas podobne sytuacje? Zastanawialiście się kiedyś nad tym? Czy w ogóle mamy na to wpływ?
Napisze kiedyś co o tym myślę i jak to widzę :)


Na tym blogu będziecie mogli przeczytać o tematach z zakresu pedagogiki, psychologii i szeroko rozumianego rozwoju osobistego! Będę pisała o tym, co mnie interesuje i co jest moją pasją :) Będę zachęcała Was do podejmowania ze mną różnych wyzwań, które wzmacniają, a które uwielbiam :)

Zapraszam do lektury! I czekam na Wasze opinie!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz