Zakochana w rozwoju osobistym

Zakochana w rozwoju osobistym

środa, 30 marca 2016

Pokonaj swój lęk

Świąteczny nastrój i lenistwo odeszło bezpowrotnie, czas na to, co trzeba zrobić, by iśc do przodu. Na dzisiaj zaplanowałam sobie proces uwalniania się z negatywnych emocji związanych ze sprzedażą. Dużo ich jest, bo kiedyś pracowałam w ubezpieczeniach i narobiło to w moim życiu dużo szkód, również finansowych. Większość przekonań nad którymi pracowałam w trackie MMI zostało pozytywnie zmienione, jednak przekonanie "nie lubię sprzedawać ani niczego promować" siedzi we mnie jak stal. Rozprawię się dzisiaj z tym przekonaniem, zobaczymy z jakim efektem :)
To było wczoraj...

...a dzisiaj? Myślę o możliwości jakie niesie za sobą sprzedaż i nic. Nie ma w dołku strachu :) Jest dobrze! Kolejny krok pokonany, kolejna zmiana wprowadzona w życie :)



A teraz wracam do tego co zaczęłam w październiku 2015r.: MOJEJ PRACY MAGISTERSKIEJ!

Moja deklaracja na dzisiaj: "Kończę to co zaczynam."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz