Zakochana w rozwoju osobistym

Zakochana w rozwoju osobistym

poniedziałek, 7 grudnia 2015

Ciężkie początki....


...pisania bloga :) No cóż, miał mnie motywować, a wyszło jak zawsze. I jak tak sobie myślałam o tym "jak zawsze", to musiałam zadać sobie pytanie: czy chcę, żeby było jak zawsze? Czego oczekuję od samej siebie? Czego spodziewam się po samej sobie? Jak chciałabym, żeby wyglądała moja przyszłość? Co w przeszłości pomagało mi być bardziej obowiązkową? Ciężkie pytania, jak ktoś je zadaje,  a jak człowiek sam sobie je ma zadać? Kosmos! Zwlekałam z odpowiedziami i doszłam do wniosku, ze muszę to wszystko zapisać, żeby to wszystko uporządkować. Nie będę pisała swoich odpowiedzi, bo to ciężki kawałek autoterapii, ale warto czasem zmierzyć się z takimi pytaniami i samemu sobie szczerze odpowiedzieć. Polecam, daje to duży wgląd w siebie, pozwala na dostrzeżenie niefajnych schematów i daje możliwość naprawienia siebie :)

***

W ostatnią niedzielę wzięło mnie na słuchanie Grzegorza Turnaua



i taka mnie naszła refleksja słuchając jak śpiewał: "pamiętaj, na prawdę nie dzieje się nic i nie stanie się nic aż do końca". I tak sobie pomyślałam, że jak samemu nie zacznie się robić czegoś ze swoim życiem, to ten fragment może się stać przepowiednią naszego życia. Każdy z nas ma wybór! Trzeba tylko podjąć decyzję i zacząć działać!

Działajmy więc!!! 

Ja będę częściej pisać, a Was proszę  - czytajcie to i dajcie znać czy Wam się podoba!

2 komentarze:

  1. Działaj Beata. Prosty_jasny_tekst a sama prawda. Myślę, że dużo kobiet ma tak jak Ty:-) .chcę ale nie chcę. Trzymam kciuki za to, aby nam się chciało :-). Sonia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Częściej mi o tym przypominaj, to coś z tego będzie :)

      Usuń