Zakochana w rozwoju osobistym

Zakochana w rozwoju osobistym

poniedziałek, 23 maja 2016

Prawie mgr...

...albo w końcu przechwalę :) Oddałam w niedzielę moją pracę mgr. Oczywiście ostatni termin, ale promotor zaliczył na 5+ !!! Cieszę się jak dziecko, ale przede mną jeszcze egzamin dyplomowy 3 czerwca o 13! Kto może, to niech trzyma kciuki. Przygotowuję się do tego egzaminu, ale jestem już mocno zmęczona, a z drugiej strony mam tyle pomysłów na różne projekty, że nie mogę się na niczym skupić. Jedno jest pewne: MMI zmienia życie. W końcu wiem, co chcę robić, jak to robić i po co to robić. Wcześniej maiłam full pomysłów, ale nie umiałam podjąć decyzji, który jest mój najważniejszy! Dzisiaj wiem i wszystko układa się w jedną całość!W marcu 2017 najprawdopodobniej będzie kolejna edycja, ja się wybieram!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz